Update - Reisverslag uit Kilmainham, Ierland van Maud Meijdenberg - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Kilmainham, Ierland van Maud Meijdenberg - WaarBenJij.nu

Update

Blijf op de hoogte en volg Maud

11 Maart 2013 | Ierland, Kilmainham

HI Howareya!

Hier gaat alles zijn gangetje kan ik eigenlijk wel zeggen! Alleen stage is nog steeds niet helemaal top. Mijn stagebegeleider bij financien begrijpt nog steeds niet dat als hij me niks te doen geeft ik ook echt niks anders te doen heb. Zeker nu mijn eerste opdrachten voor school toch echt bijna af zijn heb ik nog minder te doen. Blijf beetje rondzoeken voor werk, maar voor bijna alles is uitleg nodig, en daar hebben ze geen tijd voor.. Gelukkig heeft de stagebegeleidster nu beetje rondgevraagd en kan ik wat dingen buiten financien doen!
Vorige week zijn we ook naar een client van ISS geweest, mochten dagje meelopen met supervisors daar. Dit betekende : 4 uur mijn nest uit om om 5uur een bus te pakken (die verdomme niet kwam opdagen, echt goed voor mijn ochtendhumeur dus!) uiteindelijk dus maar taxi gepakt om om 6uur vol goede moed aan de dag te beginnen... En wat heb ik de hele dag gedaan – les van schoonmakers gehad hoe je wat moet schoonmaken en hoeveel ze per dag schoonmaken, tja tot zover met supervisors meelopen.. Maar heeft me blijkbaar wel ergens geinspireerd want dit weekend hebben we heel het appartement goed schoongemaakt haha.
Deze week mag ik mee met een Beveiliging manager, hopen dat dat toch echt wat interressanter is!

Buiten het werk blijft het een groot feest gelukkig! We leren steeds meer mensen kennen en beginnen ons nu toch echt langzamerhand tourist af te voelen!
Behalve als dan ineens je vriendinnen voor je neus staan ;) Vorig weekend was het zover eerste bezoek was gearriveerd vanuit Nederland! Super leuk dat ze kwamen en voor mij ook weer een reden om de tourist uit te hangen! Vrijdag kwamen ze aan en dat ging natuurlijk lekker soepel zoals dat hoort meteen de taxi in en op naar mijn plekkie... Nouja niet helemaal soepels marja ze zijn gearriveerd! Na een lekker ontbijtje even overleg wat inge,femke en jolien gezien wilde hebben. Nou haha als we ons daar aan gehouden hadden waren ze over maand nog niet weg ;) Heel dublin van binnen en buiten en dan liefst ook nog van Ierland zelf alles zien in twee dagen, dat is toch maar gewoon geworden om zoveel mogelijk van Dublin te zien! Heb ze alles laten zien en uitgelegd zoals dat een goede gids betaamd (gedropt in de sight seeing bus en dan kunnen ze het zelf horen haha). Was wel te merken dat ze er alle vertrouwen in hadden dat ik wel vaker buiten de deur kwam dan alleen om na het werk te gaan. Bij elke stop waar ze wilde stoppen vroegen ze zeker toch wel aantal keer of we er echt niet al uit moesten en zelfs toen we richting de stop voor mijn appartement gingen moest toch nog minstens 10keer gevraagd worden of ik wel optijd op stop zou drukken zodat we de halte niet voorbij zouden rijden.. Ik weet dat mijn orientatie niet al te goed is maar er zijn grenzen haha. Dus voor de volgende mensen die komen, ja ik weet echt waar ik zelf woon! Ook heb ik ze de pubs laten zien, was heel benieuwd of ze de Ierse manier van uitgaan beetje zou bevallen. Maar volgens mij hebben ze zich prima vermaakt! Hebben zich zelfs durven wagen aan een aantal halve litertjes! Al met al een top weekend dus!

Dit weekend hadden we de planning naar Belfast te gaan(voor de 300ste keer haha). Maar deze keer serieuze plannen gemaakt en helemaal uitgezocht hoe daar te komen en wat er te zien is. Maar ook dit keer zijn we niet verder dan Dublin geweest. Zaterdag was namelijk weer Rugby tijd en op een of andere manier gaat dat nooit goed, al denk ik dat dat vooral te danken is aan ons suikeroompje Billy!
Verder hebben we ook even geshopt voor st. Patricks day wat dit weekend gaat gebeuren! En jaja dit wordt zeker mijn carnaval haha. Wat hebben we: Groene haarband met springveer en hoedjes erop, hawai ketting en armband in de Ierse kleuren, 4 verschillende plaktattoos, Smink, en een groen T-shirt met Guinness! Had nog veel meer willen shoppen, maar mijn bankrekening stond er niet naar helaas! Maar ben er dus helemaal klaar voor en met vooruitzicht dat mevr. Kroot ook nog even gedag komt zeggen vanaf Donderdag kan het toch echt niet meer mis gaan. Kan ik meteen spelregels van Rugby uitleggen want dat is ook weer op Zaterdag!

BYEBYE

  • 12 Maart 2013 - 07:48

    Rian Verhoeven:

    Hey Maud,

    Leuke verhalen van je. Goed dat je het naar je zin hebt. Jammer dat je nog niet veel mag doen.
    Maar dat zal dan nog wel komen.We missen je bij Restaria de Zwaan. Nog heel veel plezier dat zal zeker lukken en vooral het komende weekend dan met mevr. kroot.

    Gr Rian Verhoeven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Kilmainham

Maud

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 505
Totaal aantal bezoekers 14165

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 15 Juli 2013

Stage ISS

Landen bezocht: